Reklamacja konsumencka

Wzór dokumentu Prawo i ekonomia Dokument MS Word (doc) 37.0 kB
Reklamacja konsumencka
Reklamacja konsumencka - wezwanie do doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową. Jest to pismo, które składa konsument sprzedawcy po stwierdzeniu wady nabytego towaru.

Wezwanie zawiera:
  • powołanie się na zapisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej;
  • żądanie doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową;
  • opis stwierdzonej wady towaru;
  • informację o pozostawieniu towaru w punkcie sprzedaży;
  • fragmenty powoływanych aktów prawnych.

Pobierz

QRCode Aby pobrać Reklamacja konsumencka:
  • wyślij SMS o treści PLD na numer 75480
  • poczekaj na SMSa zwrotnego z kodem
  • otrzymany kod wpisz w poniższe pole.
Kod z SMSa:

Koszt wysłania SMSa to 5 zł netto (6.15 zł z VAT).
Usługa dostępna w sieciach Plus GSM, Orange, T-Mobile, Play, Heyah, Cyfrowy Polsat.

Plus GSM Orange T-Mobile Play Heyah Cyfrowy Polsat

Ocena użytkowników ?

Twoja ocena:

Nick:
Komentarz:
Ten serwis korzysta z plików cookies do realizacji usług, zgodnie z polityką prywatności, w której dowiesz się więcej o plikach cookies oraz o możliwości określenia warunków przechowywania lub dostępu do plików cookies. Zaakceptuj aby ukryć ten komunikat.